svarta ringar

okej, jag har vårenergin och det är tur för utan den skulle jag vara ett nervvrak nu. Men på något sätt så orkar jag med allt det som kännts som en omöjlig tröskel förut. Mina dagar består av plugg och träning, det är helt underbart hur bra jag mår av det! Varje mvg klirrar fint till slut poängen och mina magrutor har äntluigen kommit fram tillsammans med ett knä som känns mycket stabilare.

Jag vaknar, gå i skolan hela dagen, äter, pluggar, tränar, diskar, pluggar, städar, pluggar, sover. Sen är jag kanske inne på fejjan en 30 min där någonstans i mitten.

Idag känner jag mig lite extra nöjd för jag slog mitt cykelrekord och jag fick sån glädje egergi att jag sprang 2,5 km efteråt. Det kändes bra så här klockan 10 på en vår kväll!

Puss nu måste jag sova. GODNATT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0