blond eller brun

sitter och funderar på om jag ska färga håret brunt. jag slipper utväxten och den svaga oranga färgen som jag hatar. men samtidigt färgade jag det blont av en viss anledning, om jag färgar tillbaka det till brunt så kommer det verkligen vara att sätta punkt. jag vet inte om jag är redo för det än, men egentligen ska man väl aldrig vara riktigt redo då man gör något, jag var ju inte alls säker på om jag ville bli blond då jag färgade det blont... så egentligen är det nog på tiden nu, för jag vet att jag känner mig mer som mig i brunt hår och om jag ska kunna sätta punkt för allt de här som jag vill sätta punkt för, så vore nog brunt hår en tyyp av symbolisk handling som nog skulle fungera.



annars så är det en vanlig onsdag - lillördag och jag har faktsikt städat och kollat på tingeling.. den var sådär, inget jag skulle rekommendera

PUSS Å KRAM


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men Ida! =) Trodde inte du hade någon blogg =) Najsigt fin blogg du har! =)

2011-02-17 @ 09:37:58
URL: http://lilllaem.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0