miiils on weels

"idaaaa, jag är helt nykter nuu.. hehe, jag haar varit de jääätte länge.. ÅH en rondell, kan vi inte göra snöänglar?"

BRUNHÅRIG IGEN!!:DD jag och nanny färgade mitt hår i torsdags, vi passade även på att titta på dubbade harrypotter1, snylta lite mat av hennes föräldrar, pressa i oss sockerkaka och få mayday meddelanden... MEN NANNY VI GLÖMDE VARJE LITEN LAPP... typ, några lyckades jag pricka in på ren tur;)

på fredagen låg jag i feber-snor-svimmsjukdommen.. tycker inte vidare mycket om virus:(( men mot kvällen kilade en yr ida till nannsan och soffy och tittade på Avatar

på lördagen klev jag upp 8 och gick hem från soffy, (passade på att låna sängplats där), sen städade jag mitt rum, stolt! sen kom J in till stan och jag lockade varje liten slinga av hennes hår... det tog en evighet.. sen fixade vi oss och kilade till evve för att äta pizza och fira hennes 18års kväll!! därefter svenssons dansgolv, jag dansade non stop i 2 timmar. efterfest i inas tvättstuga... sen kilade jag och J hem till mig och sleepade







idag kom jehovas hem till mig, emme och J var hemma hos mig då så jag övervägde faktiskt helt allvarligt att bjuda upp henne på kaffe och få större insyn på hur deras religion faktiskt fungerar, jag tycker det är intressant med livssyner och det hade varit en ganska kul grej;)).. men då jag sprang upp för att fråga J och emme så fick jag killerblick svar, hahahha, jajja, sen så arbetade jag in de sov timmarna jag missade inatt




de här senaste helgerna/veckorna har varit rätt fullbokade och jag känner verkligen för att trappa ner på tempot, tyvärr så ligger det en skolvecka framför mig tills jag får ta min paus nästa helg. jag ska i alla fall ha en dag där jag inte gör ett skit!!




Kommentarer
Postat av: thesearemyopinions

Tjabba tjena hallå!

Driver du en grymt bra blogg/hemsida? Då ska du anmäla dig till "kvällens sajt"! Enkla regler! Lycka till!

http://thesearemyopinions.blogg.se/2011/february/kvallens-sajt-1.html#comment

2011-02-21 @ 17:30:08
URL: http://thesearemyopinions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0