14kr

14kr rikare för absolut ingenting. Funderar på att gå med i fler undersökningsföretag och faktiskt tjäna lite pengar. Man behöver typ 10min över för att svara på två undersökningar och tjäna lite extra pengar, visst det är inga dröm summor. Men om man faktiskt blir med i fem sex stycken så borde man ligga runt 150kr i veckan, för en timmes arbete som i fyllare! men det tog i alla fall ett tag för mig att lyckas hitta de här sidorna.. för den delen så tror jag att jag ska göra ännu en blogg, en mer avancerad, ja om hösten blir ledig så måste jag tjäna pengar på alla sätt jag kan och att plugga om bloggar och se till att faktiskt göra något vettigt av den, kan alltid vara minst lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0