knä

snacka om att mitt knä är en kass reaprodukt som jag fick med på köpet då jag föddes... om det vore så att benet fungerade utan så skulle jag sälja det billigt eller ge bort det till bättre behövande!!

Jag har tränat upp mitt knä i tre månader, gjort övningar varje dag i tre jämarns månader!! sen går det en månad utan träning också går skiten ur led igen... antar att jag får träna i hela mitt liv, varför är det så orättvist?! Vissa latmaskar går runt och latar sig igenom hela livet, vandrar runt med 100kg på sina stackars knän, men dem håller, deras var visst inga reaprodukter inte!! 

Visst ett knä som går ur led jätte lätt är kanske inte hela världen, men det är så jobbigt att oroa sig hela tiden och rädslan över att de ska åka ur när man är ensam utan mobil... Jag ska köpa gymmkort nu, sen får jag spendera de få timmar jag hade på mig att få vara ute i solen inne i gymmet för att träna upp mitt numera faktiskt starkt ogillade knä. Sen får jag leta upp knäskyddet som jag hade slutat använda igen så fort jag ska spela brännboll, springa i vatten eller spela en snabb fotbollsmatch.

var tacksamma mot era knän för att dem inte går ur led! för när dem gör de så kan jag bara hälsa att det gör så ont att man svimmar av i någon hundra dels sekund och att man får kämpa för att inte skrika och för att trycka det på plats igen... så jag måste väl passa på att säga att jag tycker väldigt mycket om mitt vänstra knä<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0