vad ska du bli då du blir stor?

jag har haft mycket för mig och varit helt ointresserad av tanken på blogg inlägg.. fram tills ikväll:D
så nu ska jag ta och uppdatera:D

STUDENT 2011!! jussteja, kan bara vara bra att kirra ett roligare jobb och trixa runt och checka utbildningar... där ligger jag en bra bit efter, har inte ens fixat färdigt CVet

var iaf på noliamässan och frågade runt om löner, det är faktiskt jävligt intressant, efter sotar utbildningen på 1/2 år tjänar man 20tusen, samma gäller tandläkare efter 4år... ska nog bli pilot ändå;)
för sjuksyster är inte min grejj! hahah, tänk om man missar blodkärlet bara för att man har en "dålig dag"... eller oj, haha, om man kraschar ett flygplan då... tror nog sotare blir mitt framtida yrke. ses i skorstenen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0